Parisuhdestatus:

In a relationship.

maanantai 4. toukokuuta 2009

don't make a girl a promise if you know you can't keep it

Eipä ole tullut vähään aikaan kirjoitettua kun on ollut kamala kiire. Olen myös ollut muutaman päivän pois kotoa, joten en ole muutenkaan päässyt kirjoittelemaan. Nyt sitten on enemmän aikaa päivitellä kuulumisia.

Edelliseen merkintääni liittyen on tapahtunut ehkä eniten. Herra X ilmestyi esiin heti kun olin tuon avautumiseni kirjoittanut. Rauhoittuneena ja ystävällisenä. Seuraavana päivänä aloitti kuitenkin taas tuittuilun, ja avautui taas siitä kuinka ei nyt pääsekkään risteilemään. Sanoi kertoneensa kaverilleen, että ei pääse lähtemään koska olen niin vitun holhoava äiti ja kiukkunen ämmä. Arvatkaapa huviksenne, että miten suhtauduin...

Ilmoitin X:lle suoraan mitä mieltä tämän kiukuttelusta ja lapsellisesta syyttelystä olen. Sanoin myös että X voi ruveta pakkaamaan kamojaan ja lähteä mahdollisimman pian pois silmistäni. Jos herra ei kerran kykene hyväksymään tosiasioita tai ajatella asioita välillä minunkin kannaltani niin painukoon helvettiin. Musta ei jumalauta puhuta muille paskaa ja syytetä mielivaltaisesti asioista. Varsinkaan silloin kun olen tehnyt jotain täysin luonteeni vastaista X:n nimenomaisesta pyynnöstä.

Saatiin asiat sitten kuitenkin selvitettyä. Kävi ilmi, että ainut mitä X oli OIKEASTI kaverilleen sanonut, oli että hän ei pääse lähtemään. X oli vain halunnut saada minut hermostumaan sen verran että luovuttaisin ja päästäisin X:n sittenkin. Yllätyksenä taisi tulla X:lle se, että tämä manipulointi ei nyt toiminutkaan. Herra X taisi vihdoinkin ottaa minut tosissaan ja nyt on mennyt taas hyvin. Toivon totisesti, että tämä jatkuu nyt näin. X:llä on nyt vihoviimeinen mahdollisuus ruveta ottamaan tämä parisuhde tosissaan ja ruveta panostamaan. Jos ei vieläkään onnistu, niin on varmasti jo aika luovuttaa.

Seuraavana päivänä tuosta välien selvittelystä lähdin sitten muutamaksi päiväksi pois. Vappu vietettiin siis valitettavasti erillämme eikä kumpikaan edes kyseistä päivää erikoisemmin juhlistanut. X tissutteli kotonaan yksin parit lonkerot aattona. Minä taas vietin aikaa itekseni kaverini kämpillä. Vappupäivän jälkeisenä yönä sitten kyllä nautin parit oluet kun eräs tuttavani ajoi naapurikaupungista moikkaamaan. Tai kaveriksi sitä kai jo voi kutsua. Kyseisellä herralla on jo suorastaan legendaarinen lempinimensä liittyen ensitapaamiseemme. Mutta koska muuttuisin heti tunnistettavaksi jos tätä lempinimeä käyttäisin, ristin hänet nyt vaikkapa Liekiksi.

Liekki ja minä tapasimme ohimennen vähän ennen lähtöäni ulkomaille. Olin matkalla ystävälleni kun Liekki tuli yhtäkkiä höpisemään omiaan. Vaihdoimme muutaman sanan ja annoin numeronikin Liekin sitä pyydettyä. En miettinyt asiaa sen kummemmin, olin lähdössä joka tapauksessa pois joten mitään harmia minulle ei aiheutuisi vaikka Liekki olisikin paljastunut epämiellyttäväksi inhotukseksi. Juttelimme tämän jälkeen aina satunnaisesti mesessä. Eli ihan vain viihdyttäväksi mesetuttavuudeksi muotoutui. Oltiin sitten molemmat tylsistyneitä vapun jälkeisenä yönä ja jotain juteltiin. Jossain vaiheessa Liekki sitten ehdotti että tulisi moikkaamaan. Minulla ei ollut mitään tätä vastaan, päinvastoin. Vajaa tunti myöhemmin ohjeistin Liekin perille. Nautin siinä parit oluet ja juteltiin Liekin kanssa vaikka mistä. Ihan kaveriasteella vain. Puhuttiin ja tutustuttiin ja aika kului kuin siivillä. Pitäisi ruveta näkemään ihan useamminkin. Liekki on tosi mukava miekkonen ja Liekkikin mitä ilmeisimmin viihtyi seurassani. Jälkikäteen Liekki kyllä tunnusti, että olisi kyllä halunnut yrittää päästä tekemään vähän lähempääkin tuttavuutta, mutta oli sitten hillinnyt itsensä. Katsoo nyt että tuleeko meidän kaveeraamisesta mitä, ei Liekki ihastunut tai mitään sellaista voi olla. Pitää minua vaan fisuna ja mukavana tyttönä. Ja hyvännäköisenäkin. Kivahan tuollaisia on kuulla, mutta itsellä ei ole mitään aikomusta puhtaasti viatonta kaveruutta pitemmälle edetä. Liekkikin tietää että seurustelen ja kunnioittaa sitä.

Tänään palasin sitten kotiin ja X oli aivan ihana. Tuli unisena viereen pussailemaan ja raahasi sitten makuuhuoneeseen mukavalle seksisessiolle kun oli ollut niin älytön ikävä. Ehkä paras kotiinpaluu ikinä. Pitää olla useammin pois. X meinaa haluaa huomattavasti harvemmin kuin minä, ja yleensä se olen minä joka tekee aloitteen. On siis suorastaan taivaallista herkkua kun X käykin vain kiihkeenä kiinni.

Nyt voisin lähteä kauppaan ja väsätä jotain herkkua meille. Illalla lähden serkun kanssa ulos baareilemaan. (Ainoita yksilahkeisia joiden kanssa kestän olla, ja tässä tapauksessa vain siksi että ollaan tunnettu toisemme koko pienen elämämme ajan). X jää kotiin kun ei jaksa tulla mukaan. Ehkä tällä kertaa ihan hyvä vain. Serkku on vähän angstisena, ja vaikka X olisi ehdottomasti ollut tervetullut, ei se välttämättä viihtyisi niin hyvin nyt olosuhteet huomioon ottaen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti