Parisuhdestatus:

In a relationship.

keskiviikko 20. toukokuuta 2009

and now you've gone it's like i've been let out of my cage

Olin viikonloppuna baarissa. Reissu oli aika hämmentävä. Lähinnä koska Herra X oli mukana. Herra X halusi tarjota minulla ja tarkoitus oli pitää ihan kaverina hauskaa. Ihan hauskaa olikin, mitä nyt X kärsi häiritsevän suurista mustasukkaisuuskohtauksista.

Etukäteen oltiin sovittu, että ei pokailtaisi muita. Tai siis että minä en pokailisi muita ja antaisin pakit jos joku iholle tulisi. X:ää ei kuulemma toiset tytöt kiinnostaisikaan. Eipä minullakaan mitään tarvetta ole heti hirveää haaremia kasata eli ei tehnyt edes tiukkaa. Ja ymmärtäähän sen, että kun ero on vielä näinkin tuore juttu ja X:llä vaikeuksia päästä yli niin ei sitä sitten halua myöskään katsoa kun se toinen kiehnäisi muissa kiinni. Törmäsin sitten kuitenkin pariin tuttuun poikaan. Toinen on kaverin kaveri jonka kanssa joskus tullut dokailtua samassa porukassa, toinen taas vanha luokkalainen jota en ollut nähnyt vuosiin. Luonnollisestikkin halusin jutella tuttujen kanssa, vaihtaa kuulumisia jne. ihan kaverina. Hyväksyikö X tämän? No eipä kyllä hyväksynyt.

Tämä kaverin kaveri, ristikäämme hänet nyt vaikka Habaksi, ohi mennessään sattui heittämään jotain herjaa kun juttelin X:n kanssa. Heti oli ristikuulustelu päällä, että kuka se oli? Mistä tunnetaan jnejnejne. Entisen luokkalaisenikaan (hmmmmm... Olkoon hän vaikka Pätkä.) kanssa en olisi rauhassa saanut X:n puolesta jutella. Minua tultiin repimään pois kesken juttelun ties kuinka monta kertaa. Kävihän se vituttamaankin kun lähdin Haban kanssa tupakalle jutellen siinä samalla Pätkänkin kanssa ja yhtäkkiä jostain pyyhältää Herra X, kiilaa väliin ja hartioista pidellen työntää minut kauemmas ja rupeaa avautumaan. Eipä jäänyt ainakaan epäselväksi kuka se Hoydenin entinen oli. Varsinkaan kun X oli mulkoillut kuulemma hyvin ilkeästi näitä juttukavereitani. Pätkää jouduin jo ihan rauhottelemaan, että ei se X sieltä tule sille aukomaan tai uhoamaan.

X paineli sitten vähän ennen pilkkua menemään ja minä jäin hengaamaan Pätkän ja tämän kavereiden kanssa. (Yrittäen samalla ystävällisesti torjua mukanamme olleen minun ja X:n yhteisen kaverin kömpelöitä lähentely-yrityksiä.) Pilkun ilmoittaessa bileitten olevan ohi, rupesi Pätkän kaveri Junnu maanittelemaan minua mukaan jatkoille. Hetken harkittuani seurasin poikia taksiin ja siitä sitten karautimme yhdelle Pähkinälle. (Mistä mä näitä lempinimiä oikein revin????) Perillä vallattiin sitten Pätkän ja Junnun kanssa sohva, sekoiteltiin paukkuja, kuunneltiin musiikkia ja puhuttiin paskaa. Aika kului nopeasti poikien hipsutellessa jalkojani ja joskus aamulla sitten lähdettiin siitä menemään. Junnu ja Pätkä lähtivät kävelemään koteihinsa, ja minä suuntasin kohti kaverini kämppää.

Maanantaina palasin kotiin, ovella minua oli vastassa Herra X joka pyyteli kovin katuvaisena anteeksi käytöstään. Koska tuolla jatkoilla ei oikeasti mitään tapahtunut, mitä nyt makoilin Pätkän ja Junnun kanssa sohvalla lähekkäin, kutiteltiin toisiamme ja jalkojani ja sääriäni siliteltiin ja hipsuteltiin, jäi minulle jostain syystä päälle joku saatanan läheisyyden kaipuu. Katseltiin X:n kanssa siinä sitten vierekkäin leffaa, ja minä menin ja annoin lopulta periksi kun X halusi taas harrastaa sen viimeisen kerran seksiä. Tiedetään, oon ihan saatanan tyhmä, mutta tehty mikä tehty.

Noh, omalla kohdalla fiilikset ei ole mitenkään muuttuneet, X pystyy pitämään itsensä kurissa ja se ei tosiaankaan ollut mitään niin säväyttävää, että itse haluaisin sitä enää sen enempää uusia. Siis omasta mielestäni, varsinkaan sen jälkeen kun on päässyt kokeilemaan Liekkiä niin se tuttu ja turvallinen seksi mistä tietää koko ajan mitä seuraavaksi on tulossa niin ei inspaa. Minä olen helvetti soikoon impulssiivinen ihminen joka tykkää yllätyksellisyydestä. X:stä tiesi aina heti jos sitä sattui haluttamaan. Ja X:hän halusi ihan helvetin harvoin. Olen saanut nyt 1½viikon sinkkuiluaikanani useammin kun sain X:n kanssa kuukaudessa. Suunnittelematta ja ihan arvaamattomasti. Sekä kaiken kaikkiaan määrällisesti, että ihan sessioitten lukumäärissäkin. Ja nyt jätän laskematta sen surkean sähellyksen mihin sorruin X:n kanssa nyt eron jälkeen.

Eilen näin taas Liekkiä, ja jumalauta kun se mies tietää mitä tekee. Kavereita bonuksilla tässä nyt vissiin ollaan. Kyllä me siis muutakin tehdään kun vain pyöritään sängyssä (tai sohvalla, tai keittiössä tai missä nyt satutaan ikinä kuumenemaan). Luultavasti törmätään tänäänkin, eilen kun ei ihan niiiiiiin hirveästi ehitty juttelemaan. Siis kunnolla ainakaan. Kattoo nyt, että soitteleeko se kohta vai onko sillä venähtänyt ilta taas eilen.

Haluan muuten taas baariin. Ensi viikolla voisi mennä. Ei siis välttämättä edes ryyppäämään vaan ihan vaan hillumaan ja riehumaan. Pohjia jos vähäsen ja sitten baarissa ihan vaan sen verran että on joku kiva pieni hiprakka päällä. Olisi vaan kiva päästä irrottelemaan ja pitämään hauskaa. Mielellään ilman X:ää tällä kertaa. Jos en saa jompaa kumpaa tyttö-kavereistani mukaan niin lähden vaikka yksin. Olisi kiva päästä lähtemään niin että ei tarvitse varoa kenelle juttelee jne.

Viikonloppuna mulla on työkeikka ja sitten ollaan mietitty jos kutsuttaisiin itsemme X:n porukoille grillailemaan. Olisi niin upeeta nähdä pitkästä aikaa ex-anoppiehdokasta. Siinä olisi kyllä oikeasti ollut niin loistava anoppi. Tultiin toimeen heti ensi tapaamisestamme lähtien loistavasti, ja minulle on tehty selväksi että minun ja X:n ero ei muuta mitään. Olen hänelle edelleen yhtä tärkeä ja rakas ja mulle löytyy sieltä aina paikka. On oikeasti ihan älytön ikävä niitä ihmisiä.



Ilmoitusluontoisena asiana muuten ilmoitan, että päivitystahtini saattaa olla hyvin harva nyt vähän aikaa. X jätti netin maksamatta ja se on nyt katkaistu, eli en pääse kotoa päivittelemään. Nyt olen kaverilla käymässä ja pääsin rauhassa koneelle käymään. Palailen siis viimeistään sitten, kun saan rahaa ja netit yms. maksettua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti