Parisuhdestatus:

In a relationship.

maanantai 1. marraskuuta 2010

Pikaista päivitystä.

Nyt on mennyt anteeksiantamattoman kauan taas aikaa, vaikka on jopa teoriassa ollut mistä kirjoittaa, en vain ole pitänyt näitä tapauksia kuitenkaan niiiiiiin kirjoittamisen arvoisina ettei kaiken muun kiireen keskellä olisi lipsahtahtanut niin helposti mielestä. Mutta nyt on sattunut jotain periskummallista. (Jopa se kun ennestään tuttu hyvännäköinen ja charmikas irlantilainen nuorukainen minun villin ja vapaan luonteen ymmärtäen tarjoutui allekirjoittaneen fuckbuddyksi. Siis että MINÄ voin soittaa jos tekee mieli vähän pitää hauskaa välillä niinkuin no-strings-attached. Tarjottiin siis booty-callia ihan tarjottimella.)

Minä, ronski tyttö joka ei kenenkään miehen perään haikaile ja potkii seurustelusuhdetta intohimoisesti kaipaavat halinallet kauhuissaan kauemmaksi, tsekkasin puhelinta parin minuutin välein koko lauantain ja sunnuntain. Syynä tähän oli about omanikäiseni harvinaisen hyvännäköinen paikallinen. (Ainakin käsitin että olisi ollut paikallinen.) Juteltiin lyhyesti yhdessä kantapaikoistani mistä sitten liityin tähän porukkaan ja painuttiin joraamaan yhteen seksuaalivähemmistöjen paikkaan. Jossain vaiheessa päädyttiin vähän halailemaan ja pussailemaan. Illan päätteeksi annoin numeroni ja lähdettiin erisuuntiin.

Joku tuossa pilkesilmäisessä tatuoidussa pörröpäässä iski sen verran lujaa että tekstiviestiä odotinkin sitten kohtalaisella innolla. Tänään iltapäivänä se sitten tuli. Ja nyt mulla on perkele TREFFIT. Mä en ikinä treffaile. Mä vaan hengailen. Tyyppi tulee kahdeksan aikaan hakemaan KOTI-OVELTA minkä jälkeen sitten katsotaan mihin leffaan eksytään..

Nyt on helvetti jäätynyt ja maailmankirjat sekaisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti